Tuesday, November 8, 2011


Nareszcie coś co ma w sobie żywe kolory...chociaż i tak ponad wszystko kocham szarości, beże, czernie no i oczywiście biele. I chociaż jest kolorowo, to trochę elegancji pozostało :) Nie obeszłoby się bez białej koszuli z wysokim kołnierzykiem. Ostatnio prostota cały czas mnie nawiedza. Podoba mi się jak kobieta założy dżinsy i zwykły biały t-shirt...do tego może być jakiś prosty sweter. Taki minimalizm teraz dominuje. Pomimo to nie warto zapominać też o rzeczach mających w sobie coś wesołego i żywego...przykładem tego jest moje dzisiejsze "pancho-sweter" w kolorowe pasy.

Finally something what have in yourself colorful colors...anyway I love for everything grey, brown, black and of course white too. And althought it is colorful, the some of elegant it is :) I can't breath if I don't have a white shirt with tall collar. Recently simlicity all the time is in my head. I very like, if the woman wear in jeans and simple, white t-shirt...we can match this with simple, grey cardigan too. This minimalizm is everywhere! But don't forget about colors!!





pancho-Solar
trousers-Cubus
shirt-reserved
purse-?
shoes-?

6 comments:

  1. Świetne ubranko ;) Nareszcie coś nowego ;* Brawo ;)

    ReplyDelete
  2. wow,
    świetne masz zdjęcia!!! i to tło.
    Kto Ci robi? Bardzo podoba mi się Twój styl, jak i Twój blog. Jesteś super,zapraszam do mnie:
    www.gemaltandgiselle.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Do A: Dziękuję :) Zdjęcia robią mi różne osoby, akurat te robiła kuzynka.

    ReplyDelete
  4. Fajny set! Ogólnie fajnego masz bloga ;))

    ReplyDelete
  5. dałam jakieś 260zł:)
    Fajna stylizacja ale brakuje mi jakiegoś delikatnego makijażu, mogłabyś podkreślić oczy czarną kredką :) ogółem jesteś śliczniutka!:)

    ReplyDelete
  6. Do my name is Jullie: Ooo..to wcale nie drogo jak na martensy :) A mogę wiedzieć gdzie? Bo też chciałabym zapolować na coś takiego. A co do makijażu...to mam na sobie tylko podkład i tusz do rzęs (haha xD). Ale przemyślę to z tą kredką i zobaczę czy będzie mi do twarzy :) Dziękuję ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))